• Zorgen voor de interne en externe verspreiding van vacatures; advies verlenen en instaan voor het selectie-en rekruteringsproces van A-Z, inclusief rekrutering voor Duits zusterbedrijf.
• Actieve netwerking/campagne ondersteuningen/social media/contact met scholen/stages/…
• Interimbeheer.
• Administratieve opvolging, beheer en opvolging van tijdsregistratie van de interne en externe werknemers (Tijds registratiesysteem: UKG Ready/Kronos).
• Beheer en opvolging van arbeidsongevallen en medische onderzoeken.
• Factuurcontrole van interims en onderaannemers.
• Beheer verzekeringen en opvolging (groeps-en hospitalisatieverzekering).
• On boarding nieuwe medewerkers: administratie, opleidingsplan, …
• Administratief beheer en opvolging van HR projecten die kaderen binnen het opleidings-, welzijns- en retentiebeleid (opvolggesprekken, follow up functioneringsgesprekken,…).
• Opvolging HR KPI’s naar USA.
• Andere administratieve taken binnen HR.
• Bachelor uit een relevante richting met enige ervaring binnen een internationale werkcontext.
• Sterke administratieve skills met een grondige gebruikerskennis van Microsoft Office.
• Goede kennis van de Belgische sociale wetgeving
• Vloeiende kennis van Nederlands en Engels. Elke bijkomende taal is een pluspunt.
• Assertieve persoonlijkheid met goede communicatieve vaardigheden.
• Discretie, diplomatie, eerlijkheid, sociaalvaardig en nauwgezetheid.
• Zwangerschapsvervanging van begin mei tot eind oktober. Mogelijkheid tot verlenging.
• Een uitdagende en gevarieerde job binnen hoogtechnologische machinebouw.
• Autonomie in de functie en flexibele werktijden.
• Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling: zelf richting geven aan jouw persoonlijke en professionele doelstellingen.
• Dynamische werksfeer in een open bedrijfscultuur binnen een internationaal kader.
Veerle Vanoverberghe
050 40 85 44
veerle.vanoverberghe@ascentialtech.com